Ochrona Twojego doświadczenia

Kursy online od firmy Udemy, opinie na ich temat.


Przegląd kursów od firmy Udemy 08 / lipca / 21 Piotr Cieślik Goście: 829 Ocena:

Сzy Udemy jest najpopularniejszym rynkiem kursów online? Jeśli myślałeś o zakupie lub sprzedaży kursu online w pewnym momencie Udemy prawdopodobnie natknął się na Twój radar. Jest to zdecydowanie najpopularniejsze miejsce do kupowania kursów online, a jakość jest ogólnie całkiem przyzwoita. Co więcej, Jako konsument możesz sprawdzać oceny i recenzje, aby odfiltrować niechciane informacje.

Ale najważniejsze pytanie brzmi, czy jest to lukratywne miejsce do sprzedaży własnych kursów online. W tym przegląd udempowiedź, dlaczego Udemy jest tak popularny i opisuje funkcje, które sprawiają, że jest tak atrakcyjny.

Podwaliny

Na pierwszy rzut oka sensowne jest rozpoczęcie sprzedaży na Udemy, platforma jest już dla ciebie stworzona, nie musisz się martwić o hosting lub projektowanie stron internetowych, studenci mogą uczyć się kursów za pośrednictwem Udemy, usuwając marketing z twojej witryny.Jednak za taką wygodę trzeba zapłacić. Jestem za tym, aby twoje kursy i inne produkty trafiły na rynek, ale jestem również pewien, że twój podstawowy dochód powinien pochodzić z twojej własnej strony internetowej. W ten sposób Masz pełną kontrolę nad swoją marką i prawie każdy grosz ceny sprzedaży trafia do twojej kieszeni.

 Jednak ta wolność ma również swoją cenę, ponieważ musisz przerwać Marketing i uruchomić swoją witrynę.

 W tej dyskusji na temat Udemy omówię zalety i wady, a także rodzaje ludzi biznesu, którzy muszą włączyć Udemy do swoich arsenałów.

 Nawiasem mówiąc, zrobiłem film wersja samouczka dla ciebie, jeśli chcesz usłyszeć mój głos. ⋙Recenzja Udemy: profesjonalny przegląd Udemy (maj 2021 r.): czy Udemy jest najpopularniejszym placem zabaw dla kursów online?

Strona Główna "E-handel" przegląd Udemy (maj 2021): Udemy-najpopularniejszy rynek kursów online?

 Jeśli myślałeś o zakupie lub sprzedaży kursu online w pewnym momencie Udemy prawdopodobnie natknął się na Twój radar. Jest to zdecydowanie najpopularniejsze miejsce do kupowania kursów online, a jakość jest ogólnie całkiem przyzwoita. Co więcej, Jako konsument możesz sprawdzać oceny i recenzje, aby odfiltrować niechciane informacje.

 Ale najważniejsze pytanie brzmi, czy jest to lukratywne miejsce do sprzedaży własnych kursów online. W tym przegląd udempowiedź, dlaczego Udemy jest tak popularny i opisuje funkcje, które sprawiają, że jest tak atrakcyjny.

Przegląd Udemy

Na pierwszy rzut oka sensowne jest rozpoczęcie sprzedaży na Udemy, platforma jest już dla ciebie stworzona, nie musisz się martwić o hosting lub projektowanie stron internetowych, studenci mogą uczyć się kursów za pośrednictwem Udemy, usuwając marketing z twojej witryny.

 Jednak za taką wygodę trzeba zapłacić. Jestem za tym, aby twoje kursy i inne produkty trafiły na rynek, ale jestem również pewien, że twój podstawowy dochód powinien pochodzić z twojej własnej strony internetowej. W ten sposób Masz pełną kontrolę nad swoją marką i prawie każdy grosz ceny sprzedaży trafia do twojej kieszeni.

 Jednak ta wolność ma również swoją cenę, ponieważ musisz przerwać Marketing i uruchomić swoją witrynę.

 W tej dyskusji na temat Udemy omówię zalety i wady, a także rodzaje ludzi biznesu, którzy muszą włączyć Udemy do swoich arsenałów.

 Udemy ma aktywną społeczność i świetne narzędzie wyszukiwania, aby Twój kurs widział miliony oczu. Jeśli chcesz zacząć generować pasywny dochód przy jednoczesnym zwiększeniu liczby odbiorców, mówię, że Udemy działa całkiem dobrze. Jest to również świetne miejsce do zwiększenia przychodów, jeśli masz już swoją stronę internetową i subskrybujesz ją.

 Udemy ma wiele zalet, więc spójrzmy na niektóre narzędzia, funkcje i elementy cenowe, które mają sens.

 Społeczeństwo ma największy wybór przedmiotów i tematów, na których ludzie mogą wyszukiwać i znajdować odpowiednie kursy. Moduł wyszukiwania oferuje określone klasy, a przeciętny kupujący powinien być w stanie znaleźć to, czego potrzebuje, przeglądając witrynę.

 Chociaż takie miejsce jak Lynda.com, ma kursy wyższej jakości, Udemi wyróżnia się systemem liczbowym i rankingowym.

 Z tego powodu Udemy ma aktywną społeczność ludzi, którzy komunikują się na forach i natychmiast przechodzą na stronę Udemy, gdy muszą pobrać kurs. Pomaga również, że Udemy oferuje znaczne zniżki przez cały rok.

 Ponadto użytkownicy zapisują się do e-biuletynu Udemy i otrzymują informacje o innych kursach, które mogą okazać się przydatne. Jest to również wada, ponieważ większość brandingu jest przeznaczona dla Udemy, a nie cały ruch trafia do twojej klasy.

 Możesz jednak również pozyskiwać klientów z innych kursów, dzięki czemu jest to łatwa wygrana dla nowych programistów kursów.

 Ogólnie rzecz biorąc, cały system komunikacji jest wbudowany w Udemy. W ten sposób nie musisz tworzyć forum ani obszaru komentarzy dla swoich kursów. Ponadto nie musisz wysyłać wiadomości e-mail ani sprzedawać sesji.

Wszystko, co musisz zrobić, to przesłać swoje kursy

W większości przypadków, gdy przeglądam kursy online, obejmuje to ukończenie wszystkich interesujących funkcji marketing, budowanie kursu, analityka i wiele innych. Nawet jeśli wszystkie te funkcje są zawarte na twojej platformie, nadal będziesz musiał skonfigurować pocztę e-mail, opracować stronę internetową i aktywować plany marketingowe.Praca z nami Udemwielka praca koncentruje się na tworzeniu kursów i przesyłaniu ich na stronę internetową. Udemy już ustawił dla Ciebie format kursu, więc nie powinieneś zadzierać z projektem. Nie musisz też przesyłać swojego logo ani tworzyć obszaru, aby ludzie mogli dodawać komentarze.

 Infrastruktura do uruchamiania i zarządzania kursem online jest przeznaczona dla Ciebie z wyprzedzeniem. Ma sens, że ludzie lubią tę konfigurację, ponieważ nadal możesz zarabiać duże pieniądze bez dodatkowej pracy.

 Ponadto nadal możesz sprzedawać swoje kursy i generować około 100% przychodów ze sprzedaży, o ile klient kliknie Twój unikalny link sprzedaży.

Sprzedaż pochodzi z dwóch kątów

Bycie częścią dobrze prosperującej społeczności ma kilka zalet. W osobnej witrynie musisz wysyłać wiadomości e-mail, tworzyć reklamy i wysyłać linki polecające do osób, które mogą być zainteresowane Twoimi kursami. Jest to również możliwe dzięki Udemy.

 Udemy zapewnia 97% przychodów, jeśli użyjesz linku do kursu Udemy i przekonasz kogoś, aby poszedł na niego i zapłacił za kurs. To cholernie dobre.

 Udemy ma również proces marketingowy i społeczność. Ponieważ kursy Udemy często pojawiają się w wynikach wyszukiwania Google,masz większą szansę na osiągnięcie sprzedaży w ten sposób-wszystko bez konieczności pracy nad SEO.

 Wiele osób natychmiast przechodzi na stronę Udemy, szukając zajęć. Chociaż otrzymujesz tylko 50% przychodów, gdy sprzedaż odbywa się tylko za pośrednictwem Udemy (a nie unikalnego linku handlowego), nadal jest to sprzedaż, której nie możesz uzyskać, chyba że Udemy ci pomoże.

 Udemy oferuje dożywotnią, autonomiczną i mobilną łączność. Załóżmy, że jesteś fotografem zainteresowanym nauką fotografii krajobrazowej i Adobe Lightroom.

 Zatrzymaj Udemy i zapłać za kurs na oba tematy.

 Ponieważ zajmujesz się fotografią krajobrazową, ma sens, że będziesz w drodze i na zewnątrz, czasem z wątpliwym dostępem do Internetu. Nie martw się! Większość kursów Udemy można pobrać do użytku offline.

 Ponadto nasz hipotetyczny fotograf ma dostęp do kursu, o ile istnieje Udemy.

 Wreszcie dostęp mobilny znacznie ułatwia oglądanie kursów i filmów z telefonów i tabletów. Nie ma znaczenia, czy jesteś w pociągu, w samolocie, czy spacerujesz po Wielkim Kanionie, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz, to telefon (bez dostępu do Internetu), aby sprawdzić zakupione kursy.

 Znalezienie kursów dla Udemy jest proste

 Kolejnym punktem, o którym warto wspomnieć w tej recenzji Udemy, jest to, jak łatwo klienci mogą znaleźć Twoje treści. W bazie danych z ponad kursami 65,000 zawartość jest łatwo tracona. Musisz jednak być w stanie znaleźć odpowiednią publiczność, której potrzebujesz.

 Na przykład podczas tworzenia kursu będziesz mógł kierować reklamy do określonego rodzaju studentów, których chcesz przyciągnąć, odpowiadając na pytania takie jak:

 Co studenci mogą osiągnąć, biorąc udział w kursie?

Kto powinien wziąć udział w tym kursie?

Jakie narzędzia i wiedza będą potrzebne Twojemu uczniowi?



Komentarze 0